Walne Zgromadzenie 2025

Opublikowano: 05.05.2025

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Luboniu zawiadamia, że Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni odbędzie się w dniu 26.05.2025 r. ( poniedziałek) o godzinie 17.00 w hali sportowej  Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Żabikowskiej 40 w Luboniu. 

 z następującym porządkiem obrad:

  1.   Odczytanie listy pełnomocnictw.
  2.   Wybór Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego, Sekretarza.
  3.   Wybór Komisji Skrutacyjnej oraz  Komisji Wniosków.
  4.   Przyjęcie porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
  5.   Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia z 2024 r.
  6.   Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni za rok 2024.
  7.   Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej Spółdzielni za rok 2024.
  8.   Ocena sprawozdania finansowego za rok 2024 po jego badaniu przez Biegłego Rewidenta.
  9.   Sprawozdanie z realizacji wniosków z poprzedniego Walnego Zgromadzenia z 2024 r.
  10. Odczytanie listu polustracyjnego i przyjęcie wniosków polustracyjnych.
  11.    Sprawozdanie z realizacji wniosków polustracyjnych z lustracji pełnej działalności Spółdzielni Mieszkaniowej w   Luboniu za okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. na podstawie art. 93 §1b Prawa Spółdzielczego.
  12. Dyskusja nad tematami przedstawionymi w punktach 7 – 12.
  13.    Przerwa.
  14.    Podjęcie uchwał w sprawach:
  15. zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za rok 2024,
  16. zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za rok 2024,
  17. przeznaczenia nadwyżki bilansowej (zysku) za 2024 rok,
  18. przyjęcia „Głównych  kierunków działania Spółdzielni Mieszkaniowej w Luboniu na lata 2026-2031”.
  19.    Przedłożenie pod głosowanie projektów uchwał i poprawek zgłoszonych przez  członków Spółdzielni, zgodnie z art. 83 ust. 13 ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych.
  20.    Wolne głosy i wnioski.
  21.    Sprawozdanie Komisji Skrutacyjnej.
  22.    Sprawozdanie Komisji Wniosków.
  23.    Zakończenie.

1. Wszystkie sprawozdania, które będą przedmiotem obrad, zostaną wyłożone do wglądu w sekretariacie Spółdzielni – Żabikowska 62, na co najmniej 21 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni, tj. od dnia 05.05.2025 r. Członkowi przysługuje prawo zapoznania się z tymi dokumentami.

2. Wszystkie projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad, zostaną wyłożone do wglądu w sekretariacie Spółdzielni – Żabikowska 62 na co najmniej 14 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni, tj. od dnia 12.05.2025 r. Członkowi przysługuje prawo zapoznania się z tymi dokumentami.

3. Zgodnie z § 100 pkt. 7 statutu Spółdzielni, Członkowie mają prawo zgłaszania projektów uchwał i żądania zamieszczenia oznaczonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia w terminie do 15 dni przed dniem posiedzenia Walnego Zgromadzenia, które odbędzie się w dniu 26.05.2025r. Projekt uchwały zgłaszanej przez Członków musi być poparty przez co najmniej 10 Członków Spółdzielni.

Wszystkie sprawozdania wraz z projektami Uchwał dostępne są także dla członków po zalogowaniu do systemu EKM.

W załączniku druk pełnomocnictwa .