Opublikowano: 05.05.2025
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Luboniu zawiadamia, że Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni odbędzie się w dniu 26.05.2025 r. ( poniedziałek) o godzinie 17.00 w hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Żabikowskiej 40 w Luboniu.
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie Walnego Zgromadzenia.
- Odczytanie listy pełnomocnictw.
- Wybór Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego, Sekretarza.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej oraz Komisji Wniosków.
- Przyjęcie porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
- Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia z 2024 r.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni za rok 2024.
- Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej Spółdzielni za rok 2024.
- Ocena sprawozdania finansowego za rok 2024 po jego badaniu przez Biegłego Rewidenta.
- Sprawozdanie z realizacji wniosków z poprzedniego Walnego Zgromadzenia z 2024 r.
- Odczytanie listu polustracyjnego i przyjęcie wniosków polustracyjnych.
- Sprawozdanie z realizacji wniosków polustracyjnych z lustracji pełnej działalności Spółdzielni Mieszkaniowej w Luboniu za okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. na podstawie art. 93 §1b Prawa Spółdzielczego.
- Dyskusja nad tematami przedstawionymi w punktach 7 – 12.
- Przerwa.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za rok 2024,
- zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za rok 2024,
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2024,
- udzielenia absolutorium Zarządowi Spółdzielni za rok 2024,
- przeznaczenia nadwyżki bilansowej (zysku) za 2024 rok,
- oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań jaką Spółdzielnia może zaciągnąć w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2024 r.,
- przyjęcia „Głównych kierunków działania Spółdzielni Mieszkaniowej w Luboniu na lata 2026-2031”.
- Przedłożenie pod głosowanie projektów uchwał i poprawek zgłoszonych przez członków Spółdzielni, zgodnie z art. 83 ust. 13 ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych.
- Wolne głosy i wnioski.
- Sprawozdanie Komisji Skrutacyjnej.
- Sprawozdanie Komisji Wniosków.
- Zakończenie.
1. Wszystkie sprawozdania, które będą przedmiotem obrad, zostaną wyłożone do wglądu w sekretariacie Spółdzielni – Żabikowska 62, na co najmniej 21 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni, tj. od dnia 05.05.2025 r. Członkowi przysługuje prawo zapoznania się z tymi dokumentami.
2. Wszystkie projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad, zostaną wyłożone do wglądu w sekretariacie Spółdzielni – Żabikowska 62 na co najmniej 14 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni, tj. od dnia 12.05.2025 r. Członkowi przysługuje prawo zapoznania się z tymi dokumentami.
3. Zgodnie z § 100 pkt. 7 statutu Spółdzielni, Członkowie mają prawo zgłaszania projektów uchwał i żądania zamieszczenia oznaczonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia w terminie do 15 dni przed dniem posiedzenia Walnego Zgromadzenia, które odbędzie się w dniu 26.05.2025r. Projekt uchwały zgłaszanej przez Członków musi być poparty przez co najmniej 10 Członków Spółdzielni.
Wszystkie sprawozdania wraz z projektami Uchwał dostępne są także dla członków po zalogowaniu do systemu EKM.
W załączniku druk pełnomocnictwa .